top of page

הצהרת נגישות

הסדרי נגישות

כללי:

עומר לביא עושה את מירב המאמצים ומשקיע משאבים לספק לכל לקוחותיו שירות שוויוני, מכבד, נגיש ומקצועי.

בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.
עומר לביא מחדש כל הזמן ואם נתקלתם בקושי או שיש לכם הצעת שיפור אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר באחת מדרכי הפנייה המפורטות בהמשך.

 

שירות לקוחות נגיש

במידת הצורך, ניתן לפנות אלינו בטלפון, יסייע בכל הנדרש.

מוקד טלפוני נגיש –  המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע. כמו כן ניתן להתכתב איתנו בוואצפ או באימייל. 

אמצעים נוספים ליצירת קשר –  קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:

ניהול אישי -

בן גלדשטיין: 055-307-7002

דוא"ל:

omerlavimagic@gmail.com

פניה באמצעות: צור קשר באתר

נגישות אתר האינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים.

בישראל כ – 1.6 מיליון אנשים עם מוגבלות, מתוכם כ- 751 אלף אנשים בגילאי עבודה 64-20. הנתונים הסטטיסטיים מעידים על פערים גדולים בין אנשים עם מוגבלות לאנשים ללא מוגבלות בכל תחומי החיים.

חברת ראדקו התחדשות עירונית מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

 

מידע על נגישות האתר

אתר האינטרנט של אופטיקה מסגרת אחרת עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.

התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.

הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.

האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.

האתר מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולרי.

לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.

מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא יהיו נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך או בסרטון שאינם נגישים, תוכלו לראדקו באחת מדרכי ההתקשרות המפורטות מטה ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.

מסירת מידע בפורמט נגיש – החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם ראדקו באחת מדרכי ההתקשרות המפורטות מטה.

 

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את הנגישות בחברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.
במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה מוקדם ככל הניתן, באחת מהדרכים הבאות:

ניהול אישי -

בן גלדשטיין: 055-307-7002

דוא"ל:

omerlavimagic@gmail.com

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Instagram
bottom of page